Mayke ~ My High School Year in the USA ~ Americus

Halloween - ‘Trick or Treat' > 31 oktober 2016

Halloween - ‘Trick or Treat'... 31 oktober 2016

  • ma. 31-10-'16

MetHalloween- op31 oktober - gaan de kinderen en ook andere personen verkleed langs de deuren bij de huizen in de buurt die versierd zijn metpompoenen, lichtjes en enge ‘voorwerpen’ om snoep op te halen of te krijgen. Het idee is een beetje hetzelfde wat wij doen met Sint Maarten op 11 november en dan met een lampion langs de deuren gaan.

Na school zijn we gestart met ons klaar te maken voor Halloween. We hebben een outfit uitgezocht die we aan wilden. Daarna heb ik mijn haren gedaan en Emily mijn make-up. Ik was verkleed als Freddy Krueger. Eerst wist ik helemaal niet wie dit was, maar toen ik foto’s op internet had opgezocht vond ik het er op zich wel tof uitzien. Frederick Charles Krueger, of simpelweg Fred of Freddy, is een personage uit de serie horrorfilms ‘A Nightmare on Elm Street’. Zelf wilde ik ook zo wel verkeed gaan deze Halloween avond, maar dan als Mrs. Krueger

Smile

Toen wij nog aan het klaarmaken waren, kwamen er al heel veel mensen die onze tuin kwamen bewonderen en kinderen die bij ons snoep kwamen halen.

Onze tuin was een begraafplaats met skeletten, veel lampjes, spinnenwebben en 2 hele grote spinnen. Ook werden er rookmachines gebruikt om de sfeer nog wat enger en mysterieuzer te maken. Wij waren één van de weinig versierde huizen in de straat, en daarom kwamen er dus ook veel mensen een kijkje nemen en foto’s maken. Mijn host mother vindt dit eigenlijk de leukste dag van het jaar, vandaar ook de vele versieringen in onze tuin.

Zelf heb ik ook nog ‘Trick or Treat’ gedaan. We zijn dus ook langs huizen in onze buurt gegaan om snoep op te halen en te krijgen. Het was heel leuk om te doen en we hebben ook echt heel veel gekregen. Eigenlijk teveel

Smile
Ik voelde me weer helemaal jong, net als in de tijd van Sint Maarten, haha. We hebben samen als een groep langs de huizen gelopen. Dit was met Markus, Andre, Chandler, Emily, Chaz, Dylan en nog wat personen. Er waren ook heel veel mensen bij ons thuis, waar we een heel gezellige avond mee hebben gehad. Later op deze avond hebben we het overgebleven snoep nog verdeeld tussen Markus, Emily, Chandler, Andre en mij.

Het was een erg geslaagde avond en echt heel erg leuk om Halloween zo op de Amerikaanse manier mee te maken!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active