Mayke ~ My High School Year in the USA ~ Americus

Mijn weekend bij een motorevenement > 29-07-'16 t/m 31-07-'16

Mijn weekend bij een motorevenement... 29-07-'16 t/m 31-07-'16

  • 29-07-'16

Dit weekend staat er een motorevenement gepland in Cave Spring ongeveer 300 km. oftewel circa 4 uur rijden vanaf het huis van mijn gastgezin in Americus. We gingen met de camper met het hele gezin naar een camping genaamd: Cedar Creek Park. Na aankomst hebben we ons geïnstalleerd en daarna even wat voor mezelf gedaan. Na het eten van een broodje hamburger zijn we naar een bike rally gegaan. We hebben wat langs de kraampjes die er waren gelopen, deze bekeken, en daarna geluisterd bij een band die daar aan het optreden was. Na afloop zijn we teruggegaan, hebben ons bed klaargemaakt, en zijn we heerlijk gaan slapen in de camper

Smile

  • 30-07-'16

De volgende dag zijn we naar het dorp Cave Spring geweest. We hebben daar een paar antiekwinkels bezocht om daarna naar het Cave Spring Welcome Center/Museum te gaan. Hierna hebben we een grot bezocht. Deze was erg mooi. Je had hier een soort ‘meertje’ waar je vissen kon voeren wat wij dan ook hebben gedaan. Toen we hier uitgekeken waren zijn we teruggegaan naar de camping en hebben we bij de camper wat gegeten. De voorspelling was op dat moment dat er storm op komst was, dus hebben we alle spullen van buiten, zoals de stoelen etc., naar binnen gedaan. Achteraf viel het allemaal mee en heeft het alleen maar een beetje geregend. In de namiddag zijn we naar de motorrally gegaan om weer wat kraampjes te bekijken en hebben we daar even gezeten. Daar heb ik funnel cake gegeten. De smaak lijkt op die van een oliebol. Na het eten zijn we ‘s avonds weer naar de motorrally geweest om naar een band te luisteren.

  • 31-07-'16

Deze dag hebben we alles opgeruimd om weer te vertrekken naar Americus. Daar aangekomen hebben we de spullen uit de camper opgeruimd, en mijn eigen spullen die ik mee had voor dit weekend. ’s Avonds hebben we pasta met kip en groenten gegeten. Emily en ik hebben daarna nog gezwommen en we hebben de honden nog uitgelaten.

En zo is het weekend van het motorevenement alweer geweest en zal morgen mijn eerste schooldag beginnen voor mij! Ik ben erg benieuwd hoe dit zal gaan verlopen

Smile

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active